woensdag 9 januari 2013

Zeepjes, crèmes en parfum opmaken

Ken je dat? Je krijgt met sinterklaas, verjaardagen en veel meer gelegenheden allerlei soorten crèmes (die je jonger moeten maken ;-)) maar ook parfum, zeepjes enz. Maar ook in hotels neem ik altijd alle shampoo, zeepjes en leuke dingetjes mee. Ik kan het gewoon niet laten! Vandaag heb ik besloten om eerst alles wat ik ooit gekregen heb, of heb meegenomen en wat al jaren in de kast staat, eerst op te maken voordat ik een nieuw parfum, zeep, crème of shampoo koop. Er zijn 2 voordelen: Mijn kasten worden eens opgeruimd en ik heb de eerste tijd geen geld nodig om deze zaken. Als ik zo eens kijk denk ik dat ik wel bijna 1 jaar vooruit kan!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Claudia, dit ga ik ook doen. Een perfecte tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt er ook leuke zeepjes van maken. Als je 3 gelatine blaadjes in een kom doet met 1 glas heet water. Goed roeren tot het opgelost is. Tube zeep (zit al een kleur en geur aan van zichzelf) met 1tl zout ook goed roeren. Daarna overgieten in vormpjes. Nachtje vriezer en daarna heb je je eigen douche Jelly's!! Super leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen