zaterdag 25 augustus 2012

Vandaag kladpapier gemaakt

Toen ik vandaag eens nadacht over wat ik allemaal verspil kwam ik tot de conclusie dat ik enorm veel papier verbruik.
Zo'n A4 blok voor de printer kost toch minimaal 5 euro.
Ik had nog keukentouw van silicone en heb met behulp van een perforator 2 gaatjes in allerlei papier geknipt, dat ik anders weggegooid zou hebben.
Het voordeel van het silicone keukentouw is dat je het gewoon los kunt maken en er vellen aan toe kunt voegen en dat je het voor allerlei doeleinden kunt gebruiken.
Als ik een papiertje nodig heb, voor boodschappen op te schrijven of andere zaken, scheur ik het er gewoon af. Wat ik hiermee ga besparen is niet echt te berekenen maar ik bespaar zo wie zo toch wat en ik verspil geen papier meer. Ik heb het in de keuken aan de muur gehangen zodat ik het altijd bij de hand heb. Als ik moet schatten denk ik dat ik per jaar toch wel minimaal 1 blok papier bespaar; dus 5 euro, voor een kleine moeite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten