woensdag 8 augustus 2012

PayPal gebruiken om betalingen te doen

Weer iets geleerd na wat surfen op internet.
Een nieuw betalingssysteem via email namelijk: PayPal. Het grote voordeel van Paypal is, dat het gratis is voor particulieren en je eenvoudig via een e-mailadres geld over kunt maken.
Het nadeel is dat het geen rente opbrengt. Met deze rentestand is dat niet zo belangrijk, maar toch!
De mensen achter PayPal worden slapend rijk door het ontvangen van de rente maar ook doordat het voor bedrijven behoorlijk duur is. Volgens informatie die ik kon vinden kost een ontvangen overschrijving voor een bedrijf zeker 1 euro, ongeacht het bedrag wat ze ontvangen. Wat vind ik ervan: Eigenlijk niet zo slecht.
Steeds meer bedrijven ontvangen betalingen via PayPal en als je veel zaken koopt via internet op 2e hands sites is PayPal toch wel een oplossing.
Klik hier >>> voor PayPal als u in Nederland woont en klik hier >>> voor PayPal als u in Belgiƫ woont.
Ik heb me toch maar aangemeld want het kost niets en als ik het dan nodig heb dan ben ik meteen klaar om het te gebruiken. Ik denk dat het mij niets gaat besparen want ik heb nog steeds mijn bankrekening nodig maar gemakkelijk is het misschien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten