zondag 5 augustus 2012

De stand van zaken na 2 weken besparen

Ik voel me helemaal geweldig! Ik heb toch al 1700 euro op jaarbasis bespaart. Ik wil iedereen aanraden om een overzicht bij te houden met uw gerealiseerde besparingen, door dit te doen krijg je een idee wat je kunt besparen en het stimuleert om, nog MEER, te besparen.
Natuurlijk zal het steeds moeilijker worden om te besparen.
De eerste besparingen waren "quick winsten" en dus gemakkelijk te realiseren.
Vandaag is het heerlijk weer en heb ik mij voorgenomen om,  in de tuin, een overzichtje te maken met alle zaken waar ik denk dat ik nog op kan besparen.
Er komen allerlei, ook rare ideeën in mijn gedachten. Maar geen probleem; Ik moet ze niet realiseren, maar ik schrijf ze toch op, het zijn zeker mogelijkheden.
Tip: maak een lijstje met alle zaken die mogelijk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten