vrijdag 3 augustus 2012

De krant opzeggen

Vandaag besloten de krant op te zeggen en deze te lezen via internet.
Mijn krant kost toch: 294,30 per jaar voor 6 dagen per week. Toevallig zag ik ook op de site dat ze een zaterdagabonnement hebben. Dan zijn de kosten maar 111,60 euro wat ik toch wel veel vindt in verhouding omdat je dan maar 1 keer in de week de krant krijgt.
Maar om te beginnen, toch besloten om de krant volledig op te zeggen en dit eens een tijdje vol te houden.
Inmiddels heb ik al een aantal sites gevonden om de krant te lezen. Nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat wij een laptop hebben, dus in de morgen is het heel gemakkelijk de krant te lezen aan de keukentafel.
Om u op gang te helpen vindt u onderstaand een aantal links naar Nederlandse kranten.

Algemeen Dagblad: www.ad.nl
Eindhovens dagblad: www.ed.nl
Telegraaf: www.telegraaf.nl


Weer een besparing gerealiseerd van 294,30 per jaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten