maandag 6 augustus 2012

Beter voorbereid boodschappen doen!

Ken je dat, sta je in de winkel en moet je weer een plastic tasje kopen. Eigenlijk is het natuurlijk belachelijk dat je dit weer overkomt.
Vanaf vandaag heb ik besloten om voortaan altijd goed voorbereid boodschappen te gaan doen.
Ik heb 2 boodschappenkratjes in de auto gelegd en heb een leuke boodschappentas, die ik ooit ergens gekregen heb, in mijn fietstas gedaan.
Ook ga ik werken met een boodschappenlijstje en beter letten op de houdbaarheidsdatum.
Ik zal wel niet zoveel besparen op de plastic tasjes maar alle kleine beetjes helpen en door te werken met een boodschappenlijstje en beter te letten op de houdbaarheidsdatum zal ik toch wel een besparing realiseren. Hoeveel is onzeker, maar is eigenlijk ook niet zo belangrijk. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je eten weg moet gooien omdat je niet op de datum let of teveel eten inkoopt omdat je daartoe verleid wordt in de winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten